Undrar du hur det gick?

I fredags tog jag till fantasin och kom hem iklädd. När min man öppnade dörren tittade han på mig med en blick som sa "vad har du nu gjort" Jo visst min man kan mig utan och innan. Samtidigt som han gav mig den där blicken frågade han -varför ringer du på? Jag greppade slipsen och låste dörren med den andra handen. Sletav mig min kappa och frågade -Do you like what you see?
Han gav till ett flin på läpparna. Snacka om att han var förvånad.
Hans pryda lilla fru som inte ens kan säga det manliga könsorganet med sina botox fyllda läppar hade helt plötsligft förvandlats till ett odjur? sexbomb?

Hans kläder åkte av i ett nafs och mina "kläder" lämnade spår i hallen. Några ingående detaljer kan jag inte ge men sexet var underbart. Det var mer än bara älskling ska vi göra barn. Så nu tror jag faktist att jag ska sätta detta i tradition. Inte varje fredag men minst en fredag i månaden ska jag överraska honom på något porrigt snuskigt vis. Leva ut mina icke pryda tankar som faktist finns längst där inne.



Kommentarer
Postat av: Citty

Shit vad fake.

2008-12-08 @ 14:26:27
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Citty

Ja, det tycker jag. Det där känns alldeles för överdrivet för att vara sant.



Tack!

2008-12-08 @ 16:31:54
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0