Friday - sexy suprise?



Undrar om min man skulle uppskatta min nyfunna idé. Ny och ny är den inte, men ny för mig. Iklädd kappan från Burberry ENDAST och ett par high heels tänkte jag komma hem i idag. När han sitter där i köket och dricker en kopp kaffe ska jag ringa på dörren. När han öppnar ska jag fort ta mig in, dra honom till mig genom att greppa hans slips. Slänga av mig kappan och fylla hans ögon med mig själv iklädd underkläder som får honom att häpna. Är inte det en perfekt början på en helg?


Kappa - Burberry
Heels - Just Cavalli
Undies - Victorias secret



Kommentarer
Postat av: anders

fantastiskt underbart....

2008-12-06 @ 15:16:34
Postat av: Lotta

hahah, underbar blogg! :-)

2008-12-08 @ 21:12:52
URL: http://lottans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0