Telefonen, mannens hjärta?

Är det fler än jag som kollar sin mans mobiltelefon? Jag tar förgivet att svaret är JA. Det bor säkerligen en liten nicke nyfiken i oss alla. När min man duschar eller besöker toaletten är jag direkt där och går igenom hans mobil. Det har hitintills inte funnits något utav intresse. Men ändå gång på gång är jag där och snokar. Jag har också under årens gång raderat diverse telefonnummer som funnits i hans telefonbok. Sist jag kollade hans telefonbok så innehöll den endast 3 tjej namn. Det var mitt, hans syster och en kusin. Lyckan var fulländad. Det har tagit några år men nu existerar dem inte längre i telefonboken.

Mannen enligt mig tror att hans mobil är i hans egna ägor. Men ack så fel dem har!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Svaret är NEJ.

Om man litar på sin man ska man inte behöva göra det. Och jag litar på honom så jag behöver inte "radera tjejers nummer" och "läsa hans sms".

2008-12-07 @ 18:06:43
Postat av: Maria

VArför raderade du hans systers och kusisns namn för? Tror du att han ska göra nåt med dem eller?

2008-12-09 @ 20:06:02
URL: http://desertchick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså Maria, hon har inte tagit bort mannens systers och kusins nummer utan alla andra kvinnors, det är de som är kvar... läs texten ordentligt innan du drar några slutsatser.

2008-12-09 @ 23:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0