Sexbekännelser del 1 - jag kräktes mitt i oralsexet..

Den här händelsen utspelar sig i mina tonår... med min första pojkvän..


Vi skulle prova oralsex, men jag var inte jättesugen på att stoppa in den där saken i min mun...
Pojkvännen ville såklart väldigt gärna prova, så han köpte chokladsås och smetade på...


Jag började slicka och suga bort det... och han var rätt upphetsad.. det kom ut lite "försats" eller vad det kallas... och blandades med chokladsåsen i min mun.... och jag.... SPYDDE rakt över killens mage...
kommer aldrig glömma hans min...


Sen hade vi inget mer oralsex kan jag säga..


Kommentarer
Postat av: Mikisteo

HAHAHA fan vad klockrent!! <3

2008-12-10 @ 21:28:11
URL: http://mikisteo.blogg.se/
Postat av: Janina - modellen som skiter i alla måsten

hahaha attans! Den där minen skulle du ha haft på bild :P

2008-12-10 @ 22:45:55
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0