Naugthy Girl

Min älskade lillasyster har uppenbarligen blivit vuxen. Ja det har hon ju vart ett tag.... Det sägs ju att man blir vuxen när man fyller 18, men min syster har alltid varit liten i mina ögon. Hon gav mig iallafall den största chocken på länge!


 Hon lever det där sex and the city livet som alla tjejer bör göra till en viss gräns...Att hon inte har några som helst hämningar jämfört med sin syster (mig) det visste jag, men att det var så här illa. Tack vare att jag och Cindy startade denna blogg så vågade hon öppna sig, 5 minutes of fame maybe...


Iallafall, min syster (som vi här kallar "Liten") brukar gå och få massage 2 ggr i månaden. Efter att ha haft samma massör i ett flertal månader, lärde dem känna varandra litegrann... Så där som hos frisören, man pratar om allt och ingenting. Men Liten tyckte att hans händer blev allt mer bekväma för varje gång som hon var där, han utstrålade något sexuellt och mystiskt som fick henne att börja gå igång... Hans händer på hennes nakna kropp med varm olja blev för mycket att kunna hantera. Hon hade tydligen vänt sig om under massagen och dragit honom mot sig, kysst honom och förfört honom där på massagebänken. 


 Nu ville hon inte ge mig detaljerna, men jag ska nog dra dem ur henne... För han masserar henne  fortfarande gladeligen efter denna incident!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

kika gärna in i min blogg och läsa mina texter..



All lycka /Dona

2008-12-11 @ 00:09:21
URL: http://donas.blogg.se/
Postat av: ANONYYYYYYYYYYYYM!

asså stackars era SNORIGA barn som har er som föreldrar?!

ni skriver om så äckliga saker som andra inte ens vill veta? hur det går för ert 6liv och allt?

jätte intressant verkligen och ni kommer skriva att vi ej behöver läsa eran blogg men man äcklas verkligen av eran blogg. PUNKT SLUT.

2008-12-11 @ 11:59:16
Postat av: Mi

Haha, vilken busig syster du har! Önskar man junde vara lite så själv också:-P

2008-12-11 @ 13:29:42
URL: http://sticka.blogg.se/
Postat av: fia

Den här bloggen är bra, rolig att läsa. Dock önskar man lite mer av språket... men men. Allt kan inte vara perfekt (Tips? särskriv inte, använd komma och punk). Kör hårt :)

2008-12-11 @ 19:30:15
Postat av: ANGELICA

sv: okej då vet jag

2008-12-11 @ 20:27:29
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0