När en man säger nej till sex...

...då är det ugglor i mossen..


Det hände här igårkväll.. jag klädde av mig alla kläder och gick ut till honom i vardagsrummet där han satt i soffan efter att ha nattat barnen..


"Älskling... ska vi gå och lägga oss?"
"Nä jag har ingen lust.."


Jag går fram till honom och kryper upp brevid i soffan och kysser honom på halsen och börrjar fösöka klä av honom. Han tar tag i mina händer och ser mig i ögonen och säger kallt:


"Jag har verkligen ingen lust idag, jag är trött"


Rasande går jag och lägger mig ensam.. vad är det för fel? Vem nekar sin fru på det sättet? Han har någon annan eller så är han gay... finns ingen annan förklaring!


Undrar om det är den där slampan på jobbet som spökar än.. Hon var ju på tapeten i somras, men jag lyckades avskräcka henne lite på grillfesten när jag sa åt henne att hålla sig borta, annars skulle jag se till att hon får sparken från företaget.


Dags att undersöka den här saken igen då.. Det är ju kommande julfester på g.. bäst att ligga steget före.



Kommentarer
Postat av: emmy

läser det här inlägget och kommer fram till att jag inte tänker besöka er blogg nåt mer.

2008-12-10 @ 21:58:33
URL: http://www.metrobloggen.se/sexiness
Postat av: Ann

haha.. hela den här bloggen är som en blandning av sex and the city och desperate housewifes! (behöver jag ens nämna att det är mina favoritserier?)

2009-11-14 @ 02:37:37
URL: http://trollvinge.blogspot.com
Postat av: Beatrice

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 00:57:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0