Jag längtar till gynekologbesöken!


Bild lånad från

Nu tror ni säkert att jag är fullständigt galen! Det kanske jag är också... Men faktum är att jag verkligen ser fram emot gynekologbesöken och går dit med glädje...


Varför?
Jo jag får en stund för mig själv, utan man och barn.. och blir ompysslad av min oerhört attraktive gynekolog Lars.


Hans stora starka händer som undersöker det mest heliga på min kropp... Kan det bli mer upphetsande?
Det känns lite förbjudet och skamligt att känna så.. men det gör det hela ännu mer spännande..


Min favoritdel av undersökningen är när han säger: "Nu ska jag känna lite med två fingrar" och så håller han upp handen i luften och sträcker ut de gudomligt kraftiga, långa fingrarna... häller på glidslem och sen är det bara HEAVEN! Jag måste varje gång kväva mitt eget stön..


Jag  vet inte varför jag är så upphetsad över det här... Men det är väl det närmsta jag kommer sex med en annan man som inte ÄR min man... Sen att Lars är gammal fotomodell gör ju inte saken sämre...

Och JA! Han förekommer ofta i mina erotiska dagdrömmar...


Har du någon fantasi gällande gynekologstolen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, det verkar som heaven dem där besöken!

2009-01-04 @ 16:25:11
Postat av: litentanta

haha! jag har aldrig fått tag i en snygg gynekolog själv... bara tanter eller gamla gubbar, blir mest äcklad över "nu ska jag bara.."



du har tur måste jag säga ;-)

2009-02-05 @ 18:37:35
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: elin

men gud var går du hos gynekologen? :O

jag är 18, har aldrig varit hos en, och funderar på att börja besöka ngon. är ju sexuellt aktiv, så varför inte lixom? och det där lät ju mysigt, så var ligger den? :)

2009-05-13 @ 16:09:51
Postat av: Ann

Haha! Jag älskar den här bloggen! Själv har jag alltid medvetet valt kvinnliga gynekologer just på grund av detta..!!! Det är så uppenbart att det skulle kunna hända i mitt fall.. och ja, jag tycker det vore pinsamt om han fattade ... och om det inte vore pinsamt så vore det som värsta upplägget för en otrohets-affär och det vill jag ju inte heller (ja, jag tänker för mycket). =|

2009-11-14 @ 02:29:18
URL: http://trollvinge.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0