It wasn´t me

Under min studietid hade jag ett extrajobb under en kort period. Jag stod i kassan på en livsmedelsbutik jag blev inte långvarig dock. I samma butik jobbade min dåvarande pojkvän, vi höll ihop ett tag, men det är rätt påfrestande att arbeta tillsammans och sen spendera all sin lediga tid tillsammans.


Jag arbetade inte ofta kanske 2ggr i veckan men iallafall... Vi hade en stänging tillsammans och det var bara vi två kvar i butiken. Vi skulle varit tre, men vi lät den andra tjejen gå tidigare.. Vi hade bus på gång.

 
Alla mina vänninor pratade jämt om udda ställen att ha sex på. Det flesta ville ju vara med i 10 000 metersklubben som innebär att man har sex på ett flygplan. Men så våghalsig har jag aldrig vågat vara. Men jag och pojkvännen tänkte att lagret i butiken var lagom spännande och risken att bli upptäckta var minimal.


Sexet i sig blev rätt fumligt, tänk dig själv att försöka få till en bekväm och skön ställning bland godislådor, konservburkar och fläktar som surrar till höger och vänster. Min nervositet gjorde så att jag glömde bort allt vad preventivmedel heter. Efter sexet gick vi hem.. sen var det inget mer med det. 


Några dagar senare visar det sig att någon har halkat på något ute på lagret. Och det visar sig ju vara jmin pojkväns sats. Bra jobbat Barbie. Ingen misstänker oss men ett annat par blir uppkallade till högsta chefen. Alla påstår sig vara helt säkra på att detta par är skyldiga. Eftersom att det är ohälsosamt för livsmedel att vara i samma "rum" som kroppsvätskor får dessa två sparken. 


  Jag har än idag dåligt samvete. Och samvetet fick mig att lämna in avskedsansökan dagen efter dessa två fick gå!


FÖRLÅT


Kommentarer
Postat av: Annika

Rolig blogg, kul med någon som bloggar om sånt ingen annan vågar prata om! =D

2008-12-23 @ 14:15:59
URL: http://decemberbaby.bloggagratis.se
Postat av: Josefin

Åherregud vilka skuldkänslor! Sånt händer ju inte! :P

2009-01-03 @ 22:05:10
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/
Postat av: litentanta

nä fy fan vad pinsamt, hmmm, tror dock att jag skulle ha sagt som det var... (säger jag nu, går bra att säga när det inte drabbat en själv..oops) fast hade du sagt det så hade pojkvännen åkt också antar jag, inte så lätt då... fast...



kul blogg! :-)



2009-02-05 @ 18:21:35
URL: http://litentanta.blogg.se/
Postat av: malin

Hysteriskt rolig blogg! Update :D

2009-06-25 @ 23:31:24
URL: http://missmalan.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 07:10:03
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0