Dirty talk could make me sick

För många många år sedan.. när jag var ung och levde "sex and the city". Hade min egna lilla våning i Stockholms innerstad , studerade på universitetet och levde livet som de flesta studenter i innerstaden. Jag älskade det livet då men idag skulle jag absolut aldrig byta bort min vardag mot det livet. Och idag önskar jag att min man vore min enda sexpartner. Men back on track.

Det var fredag kväll och jag och mina vänninor skulle ut på favorit haket. Tror faktist att Cindy var med också. Vi hade gjort oss i ordning i timmar och var lite lulliga när vi väl hamnade på vårt ställe. Det blev mycket skålande och mycket ,rumpor skakandes på dansgolvet. Jag tänkte att jag för engångsskull skulle prova mig på ett one-night-stand. Alla pratade ju om att det var så himlans bra. Inga förplikterser bara rent sex.

Ben.. en snygg lång kille, som var rätt ny i stan, skulle bli mitt byte för natten. Natalie en tjej som vi ytligt kände påstods sig ha haft honom i sängen och det sas att han var stor som en falukorv. Den där falukorven skrämde ju mig lite men efter varje glas champangne som slank ner, minskade räddslan.

När klockan närmade sig stängning blev han mitt fem-i-tre ragg. YES! Jag var på G hade "halva inne "som mina bröder brukade säga. Väl  hemma och väl i säng började jag känna mig varm i kläderna. Men jag var tydligen inte ensam om att känna så. För när han precis har stoppat in den viskar han i mitt öra ...

- Säg att kuken är skön säg att den är skön!

Det var inte spriten som fick mig att reagera som jag gjorde, det var hans dirty talk. Jag reste mig upp och skrattade honom rakt i ansiktet. Jag var tvungen att böja mig dubbelvikt för att inte väcka grannarna med mitt asgarv. Jag kastade hans kläder på honom och bad honom gå.  Han sprang ut.

Jag är en väldigt pryd kvinna tro det eller ej. Men vissa saker säger man inte till mig. Jag lovar om min man skulle säga den meningen idag så skulle jag falla ihop av skratt.

Summan av detta blev NO more one-night-stands for me och killen.. Nej mina vänninor och jag höll tyst om hans dirty talk, men han fick däremot heta MammaScan för alltid.


Kommentarer
Postat av: elli

haha fett pinsamt för/rätt åt grabben :D

2008-12-10 @ 20:43:48
URL: http://eellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0